Vad som funkade?

Jo jag testade att läsa bloggen från mobilen o lägga in ett inlägg där ifrån. O det gick ju bra. Skickade ett till senare o det gick mindre bra.
Nu är det för fint väder för att sitta här. Ska gå ut igen. Men solen brände så att jag var tvungen att pausa.
Var hemma vid 14.30 o har suttit ute o läst Amelia sedan dess.
Ska nu lyssna ut
 Har bara ett fåtal kapitel kvar. Sedan ska jag fixa in sista boken i Mp3´n innan vi drar till Turkiet nästa lördag.



Tar nog en annan med i mobilen.
Gissningsvis Camilla läckbergs:


Kommentarer
Postat av: Micke

Jag tänkte bara se efter hur du har det…



Hälsningar

/Micke

2008-07-23 @ 18:02:51
URL: http://www.metrobloggen.se/mikalides

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0