Resväskor

Kom tillslut iväg imorse. Stannade i Mantorp o kollade på resväskor. Jo, visst har man ändå tänkt köpa är det väl läge där o nu.
En Samsonite svart exclusive sak ca 95 liter ord pris 3300 nu med 50%.
Andra Titan väskor 108 L 999kr
Men nu måste vi ju inga ha tycker då jag. Vi får ju låna. Måste alla äga allt?
Stannade sedan till på Rusta o kollade närmare på dem jag sett där. Det kan verkligen inte stämma med 34 liter på den rosa.
Den stora för 399kr måste vara runt 90-100 liter. Madde vill ha den. Så ska jag stanna o köpa den imorgon?
Hur skitig blir en tygresväska?
Jag vet den är asläcker.
RESVÄSKA 73CM ROSA RUTIG

Kommentarer
Postat av: Yiyah

Den väskan var verkligen snygg! KÖP!

2008-07-17 @ 09:57:10
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: diana

Så söt väska. Vill ha tittar surt på mina gråsvarta tråk-väskor

2008-07-18 @ 20:20:05
URL: http://www.metrobloggen.se/diana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0