Nytt jobb

Det blir nytt jobb from 4/5. Helgens tuffa turer, för dålig löneökning, dåligt väglag, djur på vägen + klara besked från det nya bolaget fällde avgörande beslut.
Svårast att övertala har nog varit gubben hemma. Misstänker dock att det kan handla lite om att jag kommer att tjäna bättre än honom om jag byter. Blir lite mer dagtid, mer ensamtid för Madde, men till att börja med är det ljust ett tag o sen blir hon ju äldre hon oxå. Förhoppningsvis innebär detta att jag får en normal dygnsrytm o blir därmed piggare.
 Nu måste jag sova, har varit uppe i 26 timmar o ska iväg o jobba natten som kommer.
Återkommer om helgens stök om jag kvicknar till innan jag ska iväg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0