Sovit

Eftersom jag jobbade i natt har jag slöat o sovit idag igen. Sover i omgångar. Har blädrat igenom senaste Amelia.
Ibland undrar jag själv varför jag byter jobb. Tåget upp var sent igår så jag fick en x-tra  halvtimme på mig hemma o så var jag tidig hem. Rasten blev superkort men det är helt ok för mig, man vill ju bara hem. Detta kommer det ju aldrig något av när man kör persontåg, kommer att sakna. Hade sällskap på väg upp, passåkande kollega, joureni N fick åka upp o ta hem ett tåg. Lyssnade på min ljudbok på hemväg, Är inne på Camilla läckbergs senast Tyskungen, har redan lyssnat igenom de andra. Nu ringde L. så vi ska ut o promenera, det var ett tag sen sist, dags att ta tag i det igen.
Dansar ikväll. 19-20,30

Kommentarer
Postat av: Mama M

Du skriver bra! fortsätt så!

2008-02-13 @ 17:28:43
URL: http://Royalblue.blogg.se
Postat av: S.M.

Lyssna på ljudbok, samtidigt som du säljer biljetter i en överfull Y1? ;-) Förresten, kan rekommendera kvinnliga engelska deckarförfattarinnor sedan. Ruth Rendell, Barbara Vine, Elisabeth George, PD James m fl.

2008-02-13 @ 19:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0