Husmålning

Steka pannkakor o blogga var igen bra kombination.
Blev en svart en.
Nu har vi varit på ridningen. Innan hann jag upp en kortis på kaffe hos Carro. Så skönt att lata sig i solen.
Du funderar på att måla om huset, berättade att M. var ledig tre v för att måla vårt och att det inte är färdig överallt än, tre år senare. Tror hon ångrade sig, hon trodde nog det skulle gå på en helg.
Hoppas inte jag grusade alla planer för henne bara, hon hade kul idéer. Våra tråkiga gröna/bruna hus, behöver en ny touch.
Tjejerna fick rida på utebanan, lite svårt att höra när det blåser bara. Men för mig blev det perfekt. Ytterliggare 45 min i solen. Har nog solsveda ikväll igen.

Kommentarer
Postat av: Leia

haha...ja, jag hoppas det gick bra å va ute idag....
här är det både sjukt och allergiskt....svårt att avgöra vad som är vad:)
Blir en extra hutt imorn för att få bort baskiluskerna!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0