En sån där dag..

Hoppas inte jag behöver ta en sån här dag till på länge. Vill inte.
Vaknade till i Madde säng vid 4 tiden o gick upp o läste bloggar o drack o hade mig. Gick o la mig vid 5 igen o somnade om. Vid 7 väckte M oss. Gjorde delar av Linus läxa ihop med honom, han har lite kvar.
Fick iväg barnen 8.10. Åt frukost o kollade på TV en stund. Mor o far kom förbi med min bil. De skulle plocka upp Madde i skolan, så långt gick det nog bra. Har inte fått höra hur det gick på sjukhuset av någon av dem än, så jag drar väl mina egna slutsatser då. Vet att de inte kunde väga o mäta henne i a f, lr ta proverna. Det måste vi fixa nu inom tre veckor. Hon vägrar. Hon kommer att bli ca 1.40 om hon inte gör detta nu! Hur övertalar man någon till detta. Kan ju bara säga att jag skulle idag ge vad som helst för att få bli en decimeter längre om jag hade fått chansen. Mig utredde de aldrig, min bror fick chansen o blev "normal" 1.75 någostans istället för 1.40. Tror han är tacksam över detta idag. Hoppas att han kan prata med henne.
Var in till stan tankade o plockade upp Madde. Var ner o lämnade in deklarationen. Handlade. Hem lagom till Linus kom från skolan. Seg-deg eftermiddag, med en otroligt gnällig unge. Nu vet jag ju varför dock.
Någon blev ledsen över att inte Faster kommer.. Jag hade inte sett den kommentaren, men nu vet jag.
Var med Madde till dansen o kollade på. De är klara med sina danser oxå.  Bara kläder som fattas. Ska göra Fast food song, hade ju hoppats på att få lr få köpa Mc Donalds tröjor o kepsar, men det verkar svårt. Ingen som har någon som jobbar där som kan fixa ca 20 st? Hem o har just ätit. M kom oxå nu trodde han skulle bli mycket senare, han har inventerat.
Så kan dagen bara ta slut så vi kan få en ny bättre...

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, få du gärna vara med i min tävling här: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas du får en bra kväll!

2008-04-17 @ 20:27:41
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Erica

Nej han är rätt snäll det är bara jag som har lite kort stubin ibland =)
fast det är något jag försöker dölja för honom dock. ha ha. Ja jag har nästa vecka kvar och två dagar veckan efter den med. Skönt!
Kram

2008-04-17 @ 20:36:54
Postat av: Emelinda

Ska höra om jag kan bli ledig. Vill ju gärna komma. Är det försent att ordna med vägning & mätning då? Annars kanske vi kan fixa det då.

2008-04-18 @ 08:23:55
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0