Måndag igen.

Nytt schema för nov ute. Slängde mig över det, har ju väntat sen i fredags. Hoppades på ledig dag 16 nov o sen jobba natten men ikke då. Ringde direkt psf o sa att jag vill ha VAB 16 nov. Tyckte nog att jag har ställt upp massor i okt o borde bli hjälpt denna gång. Men han föreslog att jag skulle ändra Linus tid på sjukhuset istället, som vi väntat på i tre månader. Aldrig!  Jag jobbar gärna onsdagen som är ledig, jobbar gärna natten till fre oxå lr natt fre- lör, bara jag slipper fredag på dagen. Jag förstår att ingen som har ledig helg vill ha min tur som slutar 22.45 på fredagskvällen.
Trodde dessutom att vi skulle ha tjejnätverksträff i Hallsberg 21 nov men det var tydligen struket. Misstänker att det fattas lite för mycket folk för det.
Emelinda har skjutsat Linus till en kompis. Madde o hon fortsatte sedan till Sharpman, skulle ha ridspö till Madde o sen blir det väl ngt ben lr dyl till Berra, som är en Cavalier king Charles spaniel.
Jag ska fixa oss något till lunch för att sedan ta en sväng till Mantorp o CityGross.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Tack, det är lugnt. Ville inte väcka dig o säga hejdå heller så.

Ja det gick bra att färga håret själv o det täckte nu, som jag ser iaf o ingen annan har påpekat nå fläckar iaf :)

2007-11-03 @ 02:42:40
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0