Jobbet då- o lite helg

Jo, de ringde på torsdagen o undrade om jag inte ville vara ledig i fredags då de behövde mina timmar o jag hade för mycket tid på timkontot. helt ok att slippa åka 16 mil för att jobba 5 timmar.
Skulle just mezza Mattias o berätta då jag fick se ett meddelande från honom tre timmar tidigare. Han undrade om han kunde jobba då de hade fått sjukskrivning på fredagen. Passade ju himla bra. Då slapp vi ju umgås den dagen oxå...

Nya schemat kom- säger inte mer tror jag. Blev bara så himla besviken.

På Lördagen följde jag o barnen med V+T+S o J+P till Busfabriken igen. Lekte tre timmar åt på MC D. Gjorde en egen husnyckel åt Linus. Köpte Vinterstövlar till Madde. Kom hem vid 18 helt slut.

Söndagen.
Rinnadagen- kyrkan kl 11.00 Emil(1år) var med i kören...
Morotsoppa i församlingshemmet. Korv o bröd för de som inte ville ha soppa.
Hem till Mogge o A-L. Firade henne, då hon fyllde 29 år.
Linus åkte där ifrån på party. Hämtade upp honom o Pontus på hemväg. Kollade in deras nya kök. Urläckert. Blev ännu mer sugen. Men jag anser fortfarande att det inte är idé än för oss. Barnen måste växa till sig lite till annars blir man bara besviken o får göra om det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0