Provet

Vilket svårt prov d va igår. Ok visst d var saker vi bör kunna, som absolut har med jobbet att göra. Men vissa av grejerna gick vi igenom första veckan under utbildningen april-03 har sedan dess aldrig använt detta.
Sen var det en del flersvarsalternativ som var kluriga. Kunde vara tre alt o fyrkantiga rutor dvs fler kan vara rätt men ända var det bara ett som va rätt i slutändan. Så var det någon fråga med 7 alt o fem som tydligen var rätt. Jag kryssade tillslut efter noga övervägande i allihop. Alla kunde vara rätt. Men max poängen på frågan var 10 o jag fick då -6. Hoppsan. Gjorde liknande på en till så jag fick -5 istället för 7. Så mitt slutresultat blev inte riktigt bra kan man ju säga. 
Tog det säkra före det osäkra på en fråg. Eftersom man på mitt företag har bestämt att det ska vara på ett visst sätt. Fast det enligt grundreglerna nog inte är så. Men det blev ju oxå fel o 0 poäng.
Elskyddsutbildningen som skulle vara 2tim av dagen vet jag inte var den tog vägen. Jo, i väskan med hem att läsa själv.
Fick ist se ett bildspel om miljö, växthuseffekt o avgasers påverkan mm.
Jag vet att det är viktigt o ett av vårt företags ben att stå på.
Samtidigt jobbar jag nog för att kunna resa. En av insarna är på Kap Verde o den andre skulle till Indien i feb. Känns då som om man tar ett steg fram o två tillbax.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Så mkt går ju inte åt till djuren, men bara hyran är ju på 3700:- dvs mer än halva studiemedlet. Sen har jag försäkringar, bensin, bredband, hemtfn, parkering, mobil, a-kassa o mat. Pallar inte både plugga o jobba o då får jag ännu mindre tid med djuren och djuren är ju mitt liv som du vet!

Vad det gäller teckenspråket är jag så "dålig" precis som jag känner. Pratat med lärarna idag och de förstår mitt beslut eftersom jag annars kommer få kämpa mkt hårt för att nå upp till delmålsprovet som är snart. De hade tänkt att diskutera det med mig på torsdag på mentorsamtal. Visst, de skulle aldrig kasta ut mig från skolan för att jag inte når upp till delmålen men då skulle jag kanske få gå ett år extra till.

2007-11-26 @ 22:40:25
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0