Lista

1. Hur gammal är du om fem år?
39

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Madde, Linus o Mattias

3. Hur lång är du?
154 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Kalle o chockladfabriken på dvd, Bio är så längesen så jag inte kommer ihåg.

5. Vem ringde du senast?
Lillebror

6. Vem ringde dig senast?
Cilla

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Varför ska han op igen? Jag hade det bra i mora.fast kräftskivan blev som jag befarat. mamma gnällde på oss hela tiden M. V. var på E. hela tiden jag sa jävla kärring till mamma sedan var jag tyst..... tror inte jag ska skriva mer men det fortsätter en stund till.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Gärna ett sms där det funkar. Svårt att veta vad man ska säga per telefon.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
I Söndags

11. Vilken ögonfärg har du?
Bruna

12. När vaknade du i dag?
05.00 första gången somnade om vid 6 igen o sov sen till 07.30.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Mössens julaftonNär nätterna blir långa och kölden sätter in,

tar Mamma mus och samlar hela barnaskaran sin.

Hon visar sen på fällan :"Ni aktar er för den,

så får vi allesammans fira jul igen."



14. Vilken är din favoritplats?
Just för tillfället skulle jag ju gärna befinna mig på Pegasos world igen.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Där det skulle kunna finnas ormar.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Står väl kvar här o stampar, förhoppningsvis utflugna barn. (då 18 o 20år) 

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Ormar.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Kanske skrattat till åt något någon sagt men skrattat så jag fått ont i magen var verkligen längesen, så jag minns inte. Är väl rätt arg för det mesta..

19. Hur stor är din säng?
180

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Båda varianterna

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Mysig pyjamas.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Tror att antalet uppgår till 10st.  

23. Hur många landskap har du bott i?
Tre

24. Vilka städer har du bott i?
Mjölby, Hultsfred, Trosa, (räknas New York oxå?)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
skor

26. Är du social?
Är både social och starkt asocial beroende på sinnesstämning. :)

27. Vilken är din favoritglass?
Hurra för TopHat´s återkomst!

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Jag älskar efterätter! Johanna tårta är den som går mest hos oss. En god kladdkaka sitter inte heller fel.

29. Tycker du om kinamat?
Lite trött på det.

30. Tycker du om kaffe?
Kokar mycket, häller upp, kallnar o slänger ut. Men visst tycker jag om det.

31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe

32. Sover du på någon särskild sida?
Beror nog på var o hur barnen ligger. Fullt i sängen för det mesta.

33. Kan du spela poker?
Nej, skulle jag aldrig kunna tänka mig att slösa vare sig tid eller pengar på.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Nej, jag är en robot som föredrar att vara själv. Dum fråga!

35. Är du en beroendemänniska?
Tror jag inte.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej

37. Vill du ha barn?
Har två, fullt tillräckligt. Kan inte tänka mig fler. Då armar o ben inte skulle räcka till!

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska, Tyska, kommer kanske ihåg lite spanska om jag försöker, ett par ord grekiska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Bara som medresenär.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Resor och roliga grejer. Mat.

42. Äger du dyrbara smycken?
Nej, önskar mig ett guld halsband. Men där sätter snålheten in igen. Inget jag själv skulle lägga pengar på. Det dyraste annars är väl vigselringen. Men den var nog inte så dyr i sig.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

CSI

44. Kan du rulla med tungan?
Japp

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Skrattar nog mest åt Emil nuförtiden.

46. Sover du med gosedjur?
Nix,

47. Vad har du för ringsignal?
Work of art, Måns Zelmwerlöw  

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Japp

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Nya mobilen

50. Flirtar du mycket?
Jag vet inte. Jag är totalt ointresserad av det och anser mig inte göra det, men eftersom vissa trott att jag varit intresserad kanske jag flirtar utan att mena det.

51. Kan du byta olja på bilen?
Om jag blev tvungen är jag säker på att jag nog skulle fixa det.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Hela två gånger faktiskt. Första gängen 1993 när prövotiden inte ens gått ut. 2:a gången 2005.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Minette Walters, tro det lr ej men, ormars skepnad.

54. Läser du dagstidningen?
Bara på nätet. Men helt nyhetsberoende! Läser allt jag kommer över o vill se åtminstone en nyhetssändnig om dagen. Annars känner jag mig handikappad.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Amelia.

56. Dansar du i bilen? 
Går det? Ok, jag dansar väl överrallt var jag än går så varför inte där?!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rixfm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Början till nota

59. När var du i kyrkan senast?
Examen

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Hade man favorit då? I s f Mona i hemkunskapen.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
1-2 veckor när jag var liten. Men nu som vuxen bara två nätter.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Mattias köpte mig en ny mobil i fredags

Kommentarer
Postat av: carro

ja nu är det bättre men det kommer och går :)

2007-08-31 @ 14:36:06
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: Emelinda

Vad blev det för ny mobil då?

2007-09-02 @ 20:42:24
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0