Sista

Ja idag körde jag sista fordonet till verkstad. Förhoppningsvis ska det vara klart vid det här laget. Det var bara en översyn som skulle till.

Gårdagen innehöll växling. Busstripp till Vika med tågvärden. trevligt som attan första 5 minutrarna, men sen förstod jag vad de menade. SÅÅÅ himla långsamt!!!!!

Fick oss ett tåg på kvällen så det blev en tripp till Kalmarstadshotell.
23-04.45, är inte mycket sömn. Ögonen är påväg att falla ihop.
Har handlat på hemväg, efter att ha blivit kvar på en stol vid fikabordet. Är väl där man hör det mesta. Jag som kört dagens enda tåg vet ju ingenting annars. Uppdaterade mig en timma o gick hem. 7 förare var där. i fredags var vi 10 st. Några på fritid så klart, men ändå. Ingen förarbrist här i a f.
Nu kommer snart barnen, stallkläder på.
U+S kommer o tittar, kul! Sedan ska vi se om vi hittar ngt thé som vi kan ta till kvällsmackan.

Nu är kryssningen bokad.
27-28/1 åker vi Birka Paradise.  Mat kl 20.20. Frukost. Birka Class hytt. 720 kr per par.
Måste bara fixa detta med behandlingarna oxå, Vet inte hur man ska kunna boka dessa i förväg.
Någon som vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0