Plötsligt

händer det. säger reklamen. Inte denna produkt dock som menas. Visst vore en triss vinst välkommet oxå. Även fast jag inte sitter i samma båt som andra.
Ändå tar jag till mig av alla tips jag kan få o hittar.
Snåljåpen själv, tillhör inte denna generation direkt.

Lever nog mer för sparandet. Vit köpmånad blev dock inte Januari direkt.

Kryssning med Aqua spa bokat kl 10.30-12.30 dag 2. Hoppas de andra även hänger på till Sol o pool dag 1.
Totalt 2500kr


Häst var ju en annan sak som inhandlades. tot 6000kr


Barnen fick Nintendo DS i julklapp, så till dessa inhandlades NDSTT tot 900kr

Branässtuga bokad, hyra av utrustning och liftkort tot 9000kr

Så sparkontot fick intet denna gång. Men nej, det sjönk inte heller. Detta är ju bara det vi en vanlig månad sparar.
Var det inte en lön per månad man skulle sätta undan till Buffert?

Semester 2 första veckorna i Augusti. Planer finns.
Men inget bokat.


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Nu har vi bokat in en resa i maj till Turkiet med Fritidsresor, Blue Star Club Dem & Spa Resort FFFF

Eftersom vi blir hela sommaren i Piteå så ville jag börja eller sluta sommaren utomlands så jag bokade in oss på detta. Kändes för dyrt med Nazar igen även om jag hellre hade åkt med detta bolag.

Men det här blir säkert bra!

Fick även med kusin med familj.

2009-01-14 @ 09:36:05
Postat av: Henrik

Hej

2 april, sitter och surfar på Blue Star Club Dem & Spa Resort och hittade ditt inlägg Ann-Helen. Kanske läser du detta? Om du gör så är jag jättenyfiken på vad ni tyckte om stället.



Hälsningar

Henrik med familj, (3 ungar)

2009-04-02 @ 21:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0