Okej

Då får det bli en blogg till från och med nu.
En lösenordsskyddad sådan.
Den som vill ha inloggning till denna,
mejla på: min @msn.com adress
lr lämna en kommentar med din så ska jag välja vem som får läsa vidare!

Finns ju inte så många Mange i detta samhälle, så jag tror jag har gissat vem.
Jo, jag kan ju se på ip adressen att du tillhör Vökby.
Eftersom du skriver om vårt samhälle i tidigare kommentarer så antar jag att du bor här.
Känner just nu inte för att lämna ut så mkt mer info. Men skulle nog sakna bloggandet om jag slutade helt. Ja, jag har åsikter o har hittills stått för dem.
Gör jag ju i o f s i frågan fortfarande.
Jag uppskattade verkligen att föräldrarna till killen ringde o talade om vad mina barn gjort. Jag tog åt mig o jag har pratat med den. Barn är barn o visst höll vi oxå på när vi var små???
En liten tuffare nivå på det hela nu bara, tror jag.
Den debatt jag ville väcka var väl snarare: Innan man ringer hem till grannungarna o gnäller, kanske man bör kolla vad ens egen har gjort?
Jag tror att jag försöker med detta först. Motfrågan: O vad gjorde du för att förtjäna detta? Innan det hände, vad gjorde du?
Jag tycker aboslut inte det Madde gjorde var acceptabelt, hon försökte radera, men det kan nog bara innehavaren av sidan göra.
Det har oxå kille gjort nu, Bra! Tack.

Givetvis har det även med jobbsituationen att göra oxå.

Så med detta sagt byter jag blogg!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Haha jo vi brukar se På spåret, men det är inge kul att se på själv när man inte har nån att tävla emot här hemma ;)

2009-01-23 @ 20:04:43
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0