Uppföljning

Då var det snart dags att fara till jobbet. Igår mellan aktiviteterna hann jag med två maskiner tvätt. Idag har jag renbäddat o fått igång en, som snart är klar. Kanske kan hinna en till. Skönt att klara av det innan helgen tycker jag.
Om en timma måste jag dra. Ska ha ML med idag, han ska ha uppföljning på mig. Kolla så jag håller samma mått som under utbildningen o fixar allt. Bra att ha någon med efter ett tag, kanske något man funderat över som man kan fråga om. Det blir en sväng till Kalmar o slutar vid 20 tiden.
Imorgon blir det en sväng till Nässjö. X:et ner vid 13 o sedan direkt upp är jag rädd. Lite växling på detta o slutar 19.
Ledig helg. Kusinen kanske kommer förbi. Det är allt jag planerat just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0