Såå man gör..

Jag som avskyr vardagstristessen. Här finns lite tips, om det är fler som avsyr strykningen.

Ett glas bubbel, det hjälper alltså?
Jag som så länge retat mig på Chapel hillen i kylen som tar plats. Kanske dags att korka upp den nu när strykhögen vuxit sig stor igen. Men visst nej, ska ju jobba imorgon.
Börjar 07.15 till 19.20, då jag landar i Västervik. E.S o jag tänker gå ut o äta o kanske ta en öl. Börjar igen 7.15 dagen efter o håller då på till 17.40, Helhelg på jobbet med andra ord.

Snittblommor- kanske en ledig helg,knappast någon idé när man inte ska vara hemma väl?

Höga klackarna, jo de är med ständigt. Har hittat skor som funkar i jobbet!

Te- nej tack, bara en kylig vinterkväll.

Skumbad. I badbalja då lr? Saknar badkar.Ge Mig!

Vika pappret på toarullen, om jag hade en hållare så skulle jag nog gjort det,det sitter i ryggmärgen, nystädad toa =viktpapper.

Pralin på kudden. Undra vem som är där först, barnen lr någon av kattungarna?

Något färgstarkt. Lila pyjamas, duger det? Lr mörkblå o röd uniform? Det är ju bara det jag använder.

Jag negativ, nej då, bara realist. Detta skulle inte bli ett negativt inlägg, men det blev det visst ändå. Hoppas någon annan lyckas bättre med förslagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0