Polisjakt igen

Shitpommfritt va skraj jag blev idag.
Har varit o handlat på nya Netto. Var på hemväg 14.10.
Kom bara till vår infart. Där stod polisbil o en cementbil på tvären o blockerade.
Vi fick inte fara in. Då det just pågick en biljakt. Hallå!!!
Mina barn är på hemväg från skolan o ensamna där inne då.
C.W var framför mig o i samma situation.
Vi drog. Åt varsitt håll.
Jag till Byagården, där jag visste att Cilla  o Co fanns. Hon tillbaka mot My.
Hon ringde strax där efter.
Cilla o Kent var o letade efter Pontus som inte kommit hem. Kom på att han nog hade följt med A.W hem.
Just på den gata där den aktuella jakten pågick.
Hua.
Tog en bra stund o många samtal fram o tillbaka innan vi fick tillstånd att fara hem.
Benen skakar fortfarande kan jag lova.
Nyss hemkommen o varorna inplockade.
Har fått rapport från två av grannarna som var hemma o såg det hela.
En ljusblå bil jagdes. Bilstöld har polisen sagt.
Just det som om det skulle kräva åtta stycken polisbilar.
En polisbil är påkörd och bergas just nu.
De har ändå inte lyckats stoppa denna idiot.
Jag blev omkörd av en av polisbilarna, en civilbil tidigare o hann väl tänka tanken på att något var galet. Det gick undan jäklar i mig.
Bilen är hittad, men inte  personen. Hundar inväntas. Bilen fanns vid Herrgården, dvs det är en Å och ett gärde mellan hit.
Tänker ändå inte stanna här.
Skulle ju möblera Byagården i eftermiddag så det får det bli nu. Madde dansar sedan.
Åka o kolla på ridningen lr Modevisning efter?
Tror det blir stallet.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Fy fan va obehagligt :S Förstår att du blev rädd!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3345317.ab

2008-09-18 @ 17:44:52
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: therese

Jag hade blivit skit skraj jag med,konstigt vore ju annars.

2008-09-18 @ 19:10:24
URL: http://mammatezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0