Kom ingen

Madde är hos en kompis, skulle bli upplockad av M.
Ringde nyss o frågade om att sova över. Ska ni sova där då frågade jag. O det lät som det gick bra. Nu ringde hon o de ville vara här. Jag ska upp o jobba imorgon o sa då Nej. Nej, varför ska jag stå ut med dessa, hon gör ju aldrig något jag ber henne om. Så bortskämd o odräglig.
Linus hämtade sin kasse med Jultidningar och skulle göra ett nytt försök.
M var på ingång ringde just, men skulle plocka upp Madde som sagt så det lär dröja.
Lite doftljus fick det bli i det nystädade huset. Så lite fredagslugn kan infinna sig.

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Men snälla Carro, man skriver väl inte att ens dotter är odräglig även om man så tycker!! Hon är ELVA år och jag vet att hon blir ledsen av att läsa sånt här. Tror ju inte hon ändrar sig bara för att du "hänger ut henne" i bloggen.

2008-09-06 @ 09:47:32
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nåja man kan väl förstå om en förälder blir trött på tjatiga och trotsiga ungar ibland? "Hänga ut" är väl ändå att ta i va?

2008-09-06 @ 19:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0