Fredagslugnet

Nej det kom aldrig något lugn. Ett ilsket yrväder kom hem o levde rövare för hon inte fick sin vilja fram.
Hur ofta säger jag nej? VÄldigt sällan. Men denna gång skulle jag upp tidigt o jobba hela helgen o ville verkligen inte ha en massa xtra ungar här. Man måste kunna ta ett nej ibland. Det är nog dags att vänja sig.

Men nej visst ja här ska man skriva hur gulliga ens ungar är o hur underbara de är o allt. Sanningen att få vräka ur sig nej det är visst inte tillåtet. Så dj,,,la patetiskt att tro att livet är en dans på rosor jämt. Måste det vara det? Måste man få alla att tro det för att få blogga? Nej jag tycker nog inte jag hänger ut henne. De som läser, som känner oss vet redan sanningen o de som inte vet det känner oss inte o kan väl hoppa över att läsa då om det är så hemskt att läsa.


Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Jag om någon känner väl er. Har inte påstått att livet är en dans på rosor eller att du måste gulligulla om barnen i bloggen. Däremot tycker jag det är fruktansvärt fult att skriva att ens unge är odräglig. Men det är ju vad jag tycker!

2008-09-08 @ 05:15:58
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är så fruktansvärt trött på föräldrar som alltid o då menar jag alltid ska släta över o vara SÅ förstående när ungar är jobbiga. Bästa Emelinda t.o.m. dina ungar kan nog, precis som alla andra, vara jobbiga ibland. Vad är det då för fel att erkänna det? Skäms du för det eller? Ordet odräglig är f.ö. inte ett särskilt starkt ord.

2008-09-08 @ 08:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0