en uppfattning, som stämmer?

Nu ska denna patetiska, negativa, besserwisser ta o göra sig klar för att dra till Malmö.
Kan ju erkänna att jag inte är allt för katig just idag. Fjärilarna i magen är många.

Undra om jag verkligen uppfattas så, som jag just beskrev. Jag har fått höra det från fler.
Vad gör man för att ändra sig då?
Tona ner, ja visst men hur?
Jag skriver. Ni läser.
Jag kommer ofta med ett leende på läpparna, tror jag o hoppas jag. Tydligen är det inte så, lr?
Vad har varit negativt nu då? Bara undrar?

Kommentarer
Postat av: Anna

Äsch, jag tycker du är toppen! Man måste få gnälla av sig ibland och tar folk illa upp så är dte ju faktiskt bara att sluta läsa din blogg eller hur?

2008-09-24 @ 09:19:09
URL: http://litenbulle.blogg.se/
Postat av: ...

det stämmer väldigt bra!

2008-09-24 @ 21:00:55
Postat av: Anonym

Nää det stämmer inte alls med min bild av dig. Kanske lite bitchig ibland men man måste väl få säga ifrån nån gång oxå eller?

Fortsätt bara vara dig själv. Det brukar alltid bli bäst så i slutändan.

2008-09-26 @ 18:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0