Spännande!

Kommer att bli en intressant helg. Här är läget nu på morgonen.
Nu åker ju jag på andra banan hela helgen tror jag, i a f fre-lör. På fordon med mgbroms.
En av tjejerna råkade glida lite i onsdags tydligen så ett av fordonen står med hjulplattor. Vi hade två i trafik kl 16 igår, vad som hänt sedan dess vet jag inte, lr om man bara insåg o tog den säkra vägen.

Träningsvärk i låren idag och ont i handlederna igen. Dansade ju i onsdags kväll + upp o ner på Y2or hela dagen igår + kastade klot.
Jo, jag kastar med låren. För jag tar i med benen. Problemet blir att jag vänder händerna fel, försökte tänka på att vända på dem igår, dock. För mina onda handleder tar så mycket stryk annars. Har ju varit sjukskriven ett par gånger för detta, har inte tid med det. Så det är bara att gilla läget.

Börjar som bekant inte förrän kl 20 ikväll. Borde väl dammsuga o torka av golven. En sväng i solariet var det nog tänkt o kanske fixa naglarna. Så det finns att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0