Sjukling

Det blev ytterligare en dag hemma. Sov 17-20 igår hoppades på att fixa till mig. Men det kändes fortfarande inte helt ok.
Ringde o sjukskrev mig kl 20.00. Tänkte ge dem en chans att hitta någon annan. Vet ju att TK inte börjar förrän precis innan min tur på morgonen.
Tydligen lyckades man inte med det, kollade Tför och tåget blev inställt. Pinsamt, men jag hade inte fixat det.
Ont i halsen, hostar, ont i kroppen, snurrig i bollen, allmänt hängig.

Linus är hemma även han, hade jag varit smart hade jag Vabbat istället, så hade jag åtmonstone inte förlorat ekonomiskt på det. Tänkte inte så långt igår kväll. Eftersom jag själv var i sämst skick.

Nu ska jag ägna dagen åt vila så jag orkar med Göteborg imorgon, vill ju inte missa detta oxå.
Då skulle Madde bli galen. Skulle behöva handla lite matsäck åt oss, orka till en affär.

Vet ju inte var vi stannar på nerväg, så man måste väl ha packat ner någonting.
Åker 7.15 här ifrån, beräknas vara i Göteborg vid 11. Får ett par timmar i på stan, där lunch är lämpilgt att börja med. Tror någon hade missat sist. Föreställningen börjar 14.30 o vi ska vara vid Scandinavium 14.00. Direkt efter går bussen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0