Karlsson

Vi var till skolan en sväng men konstaterade bara att det inte blev några skor. Ett par benvärmare hade hon nog velat ha, men hade inga kontanter på mig o vill inte åka en gång till för detta. Det måste finnas svarta med guldglitter någon mer stans.
M kom. Madde o han fick lov att fara efter den säng vi gav bort till Maddes kompis för något halvår sedan. Tjejen hade tröttnat o de tänkte slänga den. Då ville ju Madde ha den givetvis. Lite sura miner här innan kan jag lova. Någon ville inte vare sig hämta eller skruva ihop den igen.
Serverade kor med bröd till lunch för att få något i magen. Kl 15 drog vi iväg mot Mantorpmöbler. De har utförsäljning just nu o vi jagar ju soffa. Hittade två olika, byggbara. Jag gillar årets Individual M ville hellre ha förrförra årets Inspiration. Vi var dock rörande överens om en blå! soffa.
Ett varv på Karlsson blev det oxå. Jag har ju varit förut men inte M o barnen. Lite besvikelse är det ju. Inga superbra priser, stort är det dock.
Lite mer mat från City Gross idag igen.
Ska bli lövbiff o pommes strax. Linus ville ha lövbit (ECAB`S) istället så det ska han få. Så enkla medel att få honom att äta så servar jag gärna.
De andra skruvar säng o jag har plockat upp varor. Nu ska det bli mat.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Tack för lunchen, jag lämnade klövarna för de var lite hårdsmälta... sen satt det någon form av nummerbricka i örat med den gick ned till slut. Resterna betar på baksidan ifall du vill värma på dem imorgon...

2008-10-11 @ 20:58:39
URL: http://mattelund.blogspot.com
Postat av: Ann-Helen

Individual så klart! Du har bättre smak än gubben din! :)

2008-10-13 @ 17:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0