Kan man bli segare?

Hela dagen har segat bort idag oxå. Nässpray för att överhuvudtaget kunna andas, pappersrullen o sängen vad skulle jag göra utan dessa ting?
Orkar snart inte hosta längre. Eftersom jag inga halsmandlar har åker alltid förlylningen längre ner i luftrören, känns det som.
M har dragit till Stan med husvagnen. Pappa ringde på förmiddagen, o undrade om vi inte skulle fixa detta snart. Han lyckades först köra fast på baksidan. Så jag fick gå ut o putta.
Madde har kompis som ska bli över natt. De vill gå på bio imorgon kl 16, hoppas vi ska hinna detta.

Emil kommer om en halvtimma och ska oxå bli över natt. Märta ska provsova hos sin mormor inför fredagen, denna gång ihop med A-L. Tanken var att Emil skulle kommit imorgon bitti kl 07, tyckte dock att det var enklare så här, så slipper lillebror tänka på honom när han ska iväg imorgon. En helnatts sömn kanske han är värd oxå.
Emil o mina barn ska vara hos min mamma dvs farmor/mormor på fredag.

Planerna för morgondagen, om det är väder; packa matsäck o gå till lekparken o ha picnic där ihop med Molly, sedan middagssömn uteunder promenad. Så jag sedan  kan gå hem o fixa lunch. A-L skulle dyka upp senast 15. BVC o frissan stod på hennes schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0