Hinner om jag skyndar

Ha, datorn blev ledig 2 sek första gången idag.
Snabba mig o berätta om gårdagen först.

Tandhyginist besök med Madde, gick superbra. Så stolt över henne. >Putsning o flourlack lite bilder.
Sprang ett varv på stan o letade jackor. Hittade inget hon kunde tänka sig. Kommentaren på Intersport var så skön- nej, de är för dyra! Suck, men gumman, du får en om du vill ha. Det är ok. Nej, kan vi åka till Ullared istället?
Kan man bli lyckligare? Bäst att passa på ytterliggare ett år, innan hon kommer på andra tankar.

Köpte med oss lite fika hem o fikade alla tre. Gjorde Raggmunk. Åkte sedan till stallet.
Ringde Linus på hemväg, så han drog på UG. Han hade suttit vid datorn medan vi var borta o tränat på Landskapen.
100% rätt på 40 sek. Jag var bara tvungen att testa, det tog 45 sek,för mig. Så han slog mig.
Hittade sedan Europas huvudstäder, lite mer övning runt medelhavsländerna skulle nog behövas där, en himla massa fd Jugolsavstater med egna huvudstäder sedan jag gick i skolan.
Madde testade franska  o tyska glosvarianten, tyskan fixade hon lätt.
M kom medan vi höll på. Drog ner til UG allihop. 
Kom nog lite på kant med en mamma.
C.L talade om för barnen att vi behöver fler föräldrar som ställer upp om vi ska kunna fortsätta. Då vi gör detta helt ideellt. Vi i styrelsen kan inte vara där nere allihop varje gång. Om alla barns föräldrar ställde upp en gång skulle det bli en gång var per termin. När en mamma säger:
- Jo, men vi har så mycket annat.
Å det tror du inte vi har, blir min reaktion. Det svartnar i skallen av sådana kommentarer. 

Hem för att se DH. 

Nu kom M +M, har varit i Rinna o "lekt", Mat o dans, kvar idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0