Hemma!

Nu är vi hemma igen. Eller, vi har faktiskt varit hemma sedan kl 17.00. Har ägnat tiden åt upp packning. 13 Kassar tror jag vi räknade till. 10 000kr fattigare. Men en himla massa grejjer har vi!
Jag fick
3 Klänningar
4 Toppar
2 Polotröjor
1 Stickad kofta
1 Par tights
6 st Tjocka strumpbyxor
tot 800kr

Linus fick
6 Par byxor
2 Längärmade tröjor
1 Jacka
tot 1200

Madde fick
2 Jackor
2 par haremsbyxor
2 par tights
4 Tunikor
1 Pyjamas
1 Morgonrock
tot:1000

M fick
1 Långrock
1 Skidställ
2 par jeans
1 vit skjorta
3 T-shirts
1 Slipover
tot 1500kr

Underkläder, mat, duschgrejjer, parfymer, spel o andra fritidsartiklar kom oxå med hem.

En rolig grej inträffade idag.
Stod vid kundservice disken för att aktivera kortet för julerbjudandet om tre månaders kostandsfri kredit när någon bakom mig säger:
- Du är inte Lokförare, lr?
Vänder mig om.
- Jo, det är jag. Äh.. borde jag veta vem du är?
-Jag brukar se dig i Vimmerby, Hultsfred o Berga...
- Jaha
Sen gick vi åt varsitt håll, antar att han är tkl, annars skulle han väl inte räkna upp dessa orter.
Något bekant med honom kanske det var, men inte tillräckligt för att koppla direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0