Började bra

Denna dag verkar inte ha börjat så bra. Alla våra tåg är ca 30 min sena pga lövhalka. Det fordon jag ska ha ska vara inne 10.53. Just nu är det -40. Jag börjar 12.20 o slutar 20.20. Sedan följer en ganska lovande vecka. Ledig tis-tors. Utvecklingssamtal imorgon, det jag missade förra veckan för er som hängt med. Ridning o UG. Film hoppas vi på. Köpte ju in en egen projektor nu, ska bl spännande o se om de får till det.
Båda vi är tydligen lediga på onsdag sedan. Mitt fel, jag hade inte en susning om att jag är ledig. Ska kolla igen med H.O om det verkligen är så.
På fredag blir det först en sväng till Vk o sedan vidare till N.
Fick ett trevligt mezz i lördag av en f.d kollega. Aktieklubben skulle fortsätta, men nu med ett år i taget. Till att börja med påstod han att jag var utesluten, för att jag var tjej. Haha, det var givetvis ett skämt. Eftersom snacket om sexuella trakasserier på det företaget gick varmt ett tag. En fika föreslogs, då jag ju är i N titt som tätt. Bara att våra turer knappt tillåter detta, 10 min gångtid från x till stall är ju oftast den tid vi har där. Så ni som vill prata en stund med mig i N, är välkomna att ta en promenad.
Detta mezz gjorde i alla fall dagen den gången, hela lördagen var total kass. Mådde skitdåligt. Tjejer kan vara fruktansvärt elaka mot varann. Längtar tillbaka till gamla jobbet...
Slutar 15 på fredg o är sedan ledig en vecka till Lördagen efter kl 07.00.
Ska ha höstlov ihop med barnen.
Hade tänkt hitta på något, M är ledig ons-tors. Ville vikingkryss föreslogs. Men Linus vill ju inte åka någonstans så vi struntar i det. Om vi orkar så kanske det blir Ullared i stället.  Som läget var häromdagen där fanns det stugor kvar, men har inget bokat. Gissar att det är rätt mycket folk där en sådan vecka med lov. Jag kan ju åka när som helst ju, måste ju inte trängas just då. M o Madde  vill ju med, det är ju det som ställer till det.
Nu är det dags att sätta fart igen ska åka o jobba om en timma drygt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Caroline, Jag har länkat till dig från min blogg, Hoppas det är Hokej? (som någon gemensam bekant sa!)

2008-10-20 @ 11:34:39
URL: http://nogg.se/farmorlisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0