Bar

Då var golven klara.
Sola hann jag oxå. Naglarna var sämre med, får väl gå.
Fixat ljudbok, blev Nobels testamente. Insåg att jag ju missat den. Då jag just avslutade Livstid.
en plats i solen får vänta. På tur sedan står Sjöjungfrun.
Har påbörjat packning av jobbväskan.
Mat är ju det svåraste, när man jobbar så här.
Äter ju kvällsmat nu med familjen innan jag drar. Frukost får vi på hotellet.
Sedan har vi rast 8.50-10.53, Inte är man hungrig då heller. Sedan går det i ett till 18.00 Inte kan jag ta med något nu att äta då. Kylväska har jag testat. De står nog i skåpet på jobbet misstänker jag.
Det blir väl sådana här som vanligt. Inte för dietens skull utan för att det är smidigt att ha med. Kan ju ligga i väskan bara.
Har både smoothie o bar. Smäller ju hellre i mig en sådan i farten än en chokladkaka.

Sätt fart.
Duschen, sminka, laga mat, äta o iväg på en timma. SKA GÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag också en...

2008-10-19 @ 09:56:31
URL: http://www.nogg.se/pepparkaksgumman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0