Avbrott

Det blev ett avbrott av telefonen mitt i förra inlägget.
Mormor som ville kolla om vi kommit hem ordentligt. Hon hade ingen snö hos sig, men det har vi.
Linus o A.W har varit ute hela förmiddagen o lekt, nu däremot var de osams, en snöboll som hamnat fel ställde till det.
Nu är det tänkt att jag ska ställa fram lunch o sedan åka till simhallen 14-17. Landa hos mor&far med barnen vid 17.
Sedan vet vi inte mer just nu, frågan är om vi ska åka tillbaka hit?
Då måste jag verkligen städa bättre. Kusin A. är ju superallergisk mot Katterna. Jag snörvlar ju o nyser mest så jag fixar det ju med hjälp av mediciner, frågan är om hon gör det i några timmar?

Sedan ska det alltså bli bugg, i Motala. till Wahlströms som senare ska vara med i Dansbandskampen.
Casanovas, där bla två av mina skolkompisar spelar. Pontus o Jimmy.
Även the Hup Caps spelar, några av oss kommer nog lyssna mer på dessa, men jag tillför inte den skaran.

Mat o sätt fart, som vanligt.
Måste packa allt nu alltså...
Jobb imorgon 7 till 17 söndag.
Jobb 5-14 mån + Tis.
Ledig Ons
12-20 tors
13-18 fre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0