Uppe!

Jajamensan uppe é ja. Inte så trött än. Hoppas jag får börja köra idag. Så jag kan sova sen... När jag skulle gå o lägga mig vid 22 hade Linus tagit något urkylen o vält ett gräddpaket som var ny öppnat. Så det var bara att städa kylen istället för att sova. Nu när jag kom upp hade det runnit igen. Hade missat att det landat i ett margarinpaket. Att det kan rymmas så mycket grädde i ett paket hade jag inte en aaaaning om. 3dl, glöm det. I utspillt tillstånd är det det dubbla.  Snurrade sen ett tag i sängen innan jag somnade. Tror jag kollade på klockan sista gången 02.30. Den ringde sedan 03.50. Om10 min är det dags att åka. Senen likadan morgon i morgon igen. Hur gör man? Gå o lägga sig 20.00. Lättare sagt 'n gjort.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

När slutar ungarna skolan onsdag den 21/5? Tänkte att jag kommer lagom tills dem slutar.

2008-05-13 @ 13:44:20
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0