tick tack

Klockan tickar på och är lika mycket som vanligt. Granntjejen var inne o undrade om barnen var nöjda med strösslet. Mint, apelsin, grönt te, tuttifrutti, jordgubb, kanel dessa smarker var det vi fick. Jo´rå det blev glass direkt när jag kom hem, så åt vi när M. vä kom. Nja vi kunde inte riktigt vänta för han fick larm när han var nästan hemma o fick vända igen. Har sorterat en maskintvätt. och fixat naglarna. Tur att man inte jobbar så här jämt, hur skule man då hinna leva? 8-17 är inget för mig det känner jag det.
Nu är det verkligen hög tid att krypa ner. I natt ska jag då lyckas sova hela natten tror jag.
Ställa klockan 5 minuter tidigare? Kanske bäst, men jag vet ju vad som gick fel i morse.
5.24 Mån, Ons, fre nästa vecka lockar inte heller något alls. Va har jag gjort nu igen...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0