Tenta

Fullpott blev det idag. Fick sluta vid 13.30 då vi klarat tentan. Var ner till Jobbet o fick en ny väska. Almanacka o lite sånt med företagsnamn på. Pendlen hemåt. Träffade T L, som ska ta mina 15% jag plockar bort.
Handlade till Barnens picnic/skolresa imorgon. Varsin liten chipspåse, doughnut, cola, lite kex. Hamburgare fixar skolan. Båda ska sedan åka direkt bussen. Beräknas vara hemma till 17.30. Så barnen får gå in på M.s jobb om jag inte hinner. Sen har jag lovat pizza innan dansuppvisningen. Ska sedan träffa de andra vid 18.30 för att lämna biljetterna.

Vi ska först till Åtvid o fika på förmiddagen, sedan ska vi på studiebesök på Fjärren i Norrköping.
Been there, seen that, done that. Men men... Gjorde vi ju i skolan, är ju dock tre år sedan. Har ju sett fjärren i Malmö oxå under utbildningen där, o Stockholm likaså under den utbildningen där. Men nu ska vi ju koncentrera oss på Radioblocken!

Idag har vi ju även hunnit med att rida, inte att förglömma. Nu är det nog dags att färglägga ansiktet o borsta ut håret. Kl 19.00 är det dags igen. Dansuppvisning nr 2.
Har jag fått med allt nu?
Lite vatten... sen så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0