Sängen!

Äntligen hemma!
Så skönt det var att få krypa ner i sin egen säng igen.
Packade upp lite när jag kom hem, uppdaterade mig i posthögen en stund.
Stannade på IKEA, efter att ha släppt av Å.A i Vikingstad och H.O i Linköping. Inhandlade nya persienner i trä till inglasningen. 3st 1 m * 1,55m o 3 st 1m*2.55m, Mattias fick upp dem direkt efter maten blev helläckert.
Stannade även hos mamma o hämtade upp nysytt drapperi till hallen. Även det ser helt ok ut.
Börjar likna något här alltså.
Fick frågan igår o att ha Emil, men nu fick han visst vara hemma med Mogge ist, så då kanske jag kan få något gjort idag istället.
Madde har sovit hos E. Linus o jag tog sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0