Premiär

Får väl lov att säga att premiären gick riktigt bra. Någon miss i första dansen. Mammabarn satte alla, den gick suveränt bra. Sista dansen gick ju bra, tappade dock solglasögonen som väntat. Vi tar av dem o hänger dem i urringningen o sen ska de på igen. Mina kom inte ner ordentligt, så de föll, men höll. Hann få med dem av scenen när det blev mörkt.
Skosnöret gick upp oxå, så det skall knytas bättre till kvällen.

Madde snurrade armarna åt fel håll vi ett tillfälle, annars tror jag att hon satte sina danser rätt så bra oxå.

Mammorna smög in i salongen o tittade på barnen. När barnen skulle göra lika dant för att se oss, var det stopp.

Finalen gick bra. Hade hyfsad koll på när jag skulle gå in efter genrepet. Spanade på A-L som stod i kulissen mittemot oxå. M.H som skulle in efter mig, glömde däremot bort att gå, då hon var så koncentrerad på att få iväg mig rätt.
Kl 21.40 Var vi på hemväg. Plockade upp Linus på Bolaget.
M. hade fått åka hem efter honom. Jag hann inte tjata på honom. Så han fick bli hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0