LÖN!

Tillbaka i Lidköping, rast o en sväng Mst oxå, innan vi fick gå hem. Gick lite bättre denna gång. Slutade 18.30. Hade bestämt att vi skulle gå ut o äta tillsammans alla tre. Å o jag solade innan, Meddo runt hörnet, gick ju inte att missa den chansen, två solningar blev det under veckan, i ett supereffektivt solarie, bättre än vad jag var van vid hemma. Vågade bara 13 minuter första gången men ökade till 18 andra gången. Gjorde oss klara o gick ner till Harry´s. Åt Baby back ribbs. M ringde han hade öppnat mina lönespec.ar Om jag fick ut mer än han jo, hans lön *3! Den var så superhärlig.
Hade ju fått ut innestående timmar o dagar från gamla jobbet, trodde det skulle komma nästa månad.

Har ju redan fått ihop nya timmar på nya jobbet. ca 50 timmar övertid hittills dessa tre veckor!
Vi firade rejält sedan, lön + provresultat o sista kvällen! Kollade på ESC semifinalen på storbildstv på Harry´s.
Kl 00.30 var det läggdags igen. Började 4.30! Medan Å klargjorde, sov jag kan jag lova. Jag hade ju hunnit packa på morgonen för vi hade tänkt ta bilen upp då, rast mellan 9-11, frukost på hotellet o sova, då skulle vi hoppa av vid stn o gå direkt.
Åkte till Gårdsjö o tillbaka, inan vi fick frukost. Hoppade av innan stn o tog bilen igen, då de andra hade sina väskor kvar. Åt frukost o slocknade 9.30-10.05. Åkte ner till Stn vid 10.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0