kört oxå

Jo jag har kört tåg oxå idag, inte bara shoppat.
Gick lite bättre idag.
Plockade upp D.S vid 4.50. Avgångstid 06.08. Vilade ner till Berga då det var dags att ta över. Shopping o lunch o glass hanns med i Kalmar. Att tryckavatten kollade vi på oxå, kan ju vara bra att kunna just in case. Klargöring o iväg 12.47. Körde till Berga, Sen var det vila igen. M a o blir inte så mycket körning. Förhoppningsvis får vi lite mer övning innan skaptläge.
Har mezzat med den kille som ska jobba 75%, han tog skubben o ville kolla vilka turer jag plockar bort för att se om han kunde ta dem permanent. Jag ska ju jobba 85% tänkte jag för jag tror vi får det att funka med all ridning o dans ändå, tack vare rätt grupp. Så han blev nog lite besviken då det bara rörde sig om 1 eftermiddagstur + 2 överliggningar.

Var sena hem idag igen då mötet var sent. L, från dansen, åkte med. Dumpade D.S i farten. Hann till det var vår tur.
Var kvar en stund o tränade lite extra då jag inte kommer att vara med fler gånger nu. Linus tog Maddes cykel o drog hem så han fick vara ensam en stund då M jobbade sent idag igen. Så även igår. De har ju så mycket att göra nu med bygget.
Nu är det läggdags idag igen. Imorgon är det sovmorgon till kl 06.30! Kan tom hinna något på morgonen tror jag. Så om jag startar tvättmaskinen nu o går upp o flyttar över till tumlaren i natt, när jag är uppe, så hinner jag sortera det o lägga in, innan jag åker. Måste hitta på något att ta på mig på lördag oxå, så ska jag packa till på söndag o så ska kläderna vara färdiga till genrepet nästa söndag. Så fick vi ju fly huset på lördag till Söndag oxå. Jag stressad- nej då inte alls.
Är ju hemma redan 19.30 imorgon väl. Det är ju lugnt, ska ju inte åka förrän 04.30 på fredagmorgon. Många timmar att hinna något på.
God natt för den som kan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0