Knepiga länkar + tävling

Kollade nu på Östgötatrafikenshemsida. På deras länksida. Hittar inte Veolia alls, trots att de är de som kör bussarna i Linköping också. Resplus och tidtabeller.com finns. Är jag blind lr?
Om man sedan väljer att gå in på Kustpilenssida. Som väl egentligen är SJ´s koncept?! Väljer man där länken biljettbokning. Ta da! Så hamnar man på Veolias, bokatågsajt. Eftersom Veolia från och med 15 Juni bemannar tågen.

På bokatåg kan man för övigt finna en tävling. En resa med Lapplandståget. Jag är ju anställd på bolaget imorgon så det är väl knappast någon idé att jag tävlar.


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Inte visste jag att Veolia har samarbete med KulTurresor. Häftigt! Där har jag praktiserat. En utav ägarna till företaget är en gammal patient till mamma, på så sätt jag fick praktikplats där.

2008-05-04 @ 18:52:37
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0