Kläder

När jag gjort mitt tog jag frukost. Klockan var ca 8.30. H o jag pratade ner till Kalmar. Väl där tog vi en promenad bort till Slottet. Solen sken, men luften var lite kall. Var tillbaka så vi hann äta lunch, Chinamat på stationen. Blev bjudna som avslutning. Somnade med ljudboken på så snart vi lämnat Kalmar. Vaknade upp så jag tittade ut i Vimmerby o Rimforsa. Vaknade till strax innan Linköping. Mamma hade hämtat barnen så jag skulle få en chans att hinna handla. Tog med LInus o for till stan o köpte honom lite kläder. Till dopet imorgon + skolavslutningen.  Jeans- mörka, kortärmad svart skjorta med slips till, med en drake på + t-shirt med skjortkrage på + en t-shirt till.

Handlade mat o for för att hämta Madde som var kvar hos mormor. Hon hade mat till oxå, så vi blev kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0