Kinnekulle

Snabbrepetition på förmiddagen.
Efter välförtjänt sovmorgon.
Slocknade nog före 22 alla tre. Började kl 9.00.
Var lite kulturella på Lunchen idag Jag o H.O. Var till Framnäs köpcentrum först, sedan stannade vi på Rörstrands.
Nu i eftermiddag har vi kört tåg!
H.O började gjorde perfekta stopp från början till slut. Lite mer vana är vad jag har att stanna vid plattform.
På väg tillbaka från Mariestad var det min tur. HaHa Ha, hur ska jag lära mig detta?
Missade plattform, jo ett antal så klart. Är van att köra gods, stannar i vanliga fall gärna lite tidigt. Det funkade inte så bra här i buschen! Utan ATC var ju oxå en historia för sig. Gissar att det är en vanesak.
Har testat att tanka o tryckavatten sedan vi kom tillbaka. Växlade ut till uppställning jag o Å:A på en o H.O + S.L på den andra. Avställning o körvmojjen.

Nu är det Å.A´s tur att ta vid. H.O och jag ska väl ägna tiden åt att plugga. Imorgon ska vi försöka ha tid att göra skrivningen så att vi kan få sluta skapligt på fredag. 45 min räknar de med. 55 är max poäng, 48 är målet vi har att slå från föregående vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0