Kaffe

Lever än, men det är väl knappt. Magen knorrar, blir mer kaffe än vad jag är van vid.
Kaffe i termomugg när jag åker hemifrån. Hann med tåget o köpte mitt 15-kort idag. Fick höra efteråt att tjejen jag köpt det av var en av dem som ska gå över. Mer kaffe o en pratstund när vi kom fram.
Gick igenom något bra var det säkert men har nog tappat allt idag. Jo, repetition så klart.
TC, AVG, FBO o en massa andra förkortningar snurrar idag oxå. Fikade lite.
Var ner till verkstaden o testade lite.Tror faktiskt att jag skulle klara att få fart på skiten just nu!  Gick sedan till Cloetta Center o åt fisk + fläsk, var buffé. Mer kaffe efter maten.
Mer teori o lite kaffe till det. Slutade så vi hann med pendeln 15.50. Har hämtat Linus. Ska nu dra ner med honom till UG, så fort läxorna är klara. Korvgrillning där nere, så det får bli kvällsmaten. Tänkte Madde skulle komma från ridningen oxå o höra om hon ska med ner. Mer kaffe? Magen bubblar så jag tror det får vara bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0