Fröken

Jo´rå, vi kallar nog D.S för fröken vi med. Idag har vi i a f föreslagit kjol. Vi har provat den till uniformen. Haha, långklänning! Skulle behöva låna några cm av "fröken". Några har visst lämnat in kjolen för uppläggning á 250 kr, som bolaget står för. Men jag tror att modellen blir konstig då. Det är nämligen tre lagda veck i sprunn fram eller hur man nu ska förklara + ett sprunn bak. Om man då kortar den så långt som jag kan tänka mig(Behöver snarare), så försvinner dessa helt. Då blir ju kjolen istället jätte vid. Vi får leta upp en egen att använda. Jag trivs ju bra i SJ´s, får väl sprätta märket, inget som syns i o f s. Både H. och jag var nog annars inne på bara shorts, Vi sa, har man inte haft problem innan så lär man få det den dagen man har kjol! Nu ska det bli klänning på, eller om man skue våga sig på bikinin.. ut i solen med mig o plugga.
Har idag gått igenom bromssystemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0