Dags att dra...

Ikväll är det då dags att packa o dra då. M ska ha kickoff inför invigningen på tisdag.
Han o 3 damer!
Jag tar väl barnen med o flyr till mamma. Även om jag helst skulle vilja sova i min säng.

Madde är än så länge i Linköping med kompisen hon sov hos i natt.

Imorgon har vi genrep kl 17.00. Alla kläder ska vara klara, strukna o fixat. Hoppas jag har koll på allt nu. Nej, hatten är inte klar, ska fixa ett inlägg så den sitter kvar på huvudet när vi tar av och på solglasögonen.
Naglar o ben måste fixas oxå.. Har inte haft tid över till detta denna vecka.
Tror inte heller att veckan kommer blir så mycket bättre.
Radioblock Mån - Ons, börjar i a f inte förrän 10 på Mån, skönt, Denna v är vi bara 2. H.O ska bli vik. psf, så hon ska få den utbildningen nu. 

Dansuppvisning Mån, tis, ons 19-22, måste lösa ut biljetterna! Glöm inte detta! Ta ut pengar imorgon o fixa!
M jobbar 15-22 på Måndag.
Säkerhetsföreskrifter på tors9-16 o sen utv samtal kl 17.

Köra vk vib på fredag 9.29- 20.08
Rixfm festival på kvällen, föreslog att M. skulle ta med barnen in till detta o jag möter upp. Men det tror jag inte slog väl igenom. Intresset var 0!
Hem för att hämta dem o sen in igen tar för lång tid, så vi får väl skippa.
Lördag jobb 7.28-17.01.
Madde ska med morfar o åka Thunderbird på någon träff. Mamma kunde inte då hon drar till Tyskland på Torsdag. Med jobbet. Man tävlar i lag i olika grenar o tipsrunda osv.
Söndag jobb12.17-20.04. Kac
Måndag jobb 8.57-17.47, Kac.
Tisdagen sedan kommer äntligen en ledig dag.
Då har Madde ridning 16.15-17, sedan är det dags för den årliga picnicen i Granforsen med Linus klass.
Torsdag jobb 9.29-20.08, M är på Möte så har jag tur är han hemma tidigare än vanligt.
Fre jobb 9.29-20.08 igen
Sen är jag ledig 6-7-8, föreslog Husvagnsåkning en kortis bara för att komma bort o slappa lite. Men M skulle nog ev jobba den lördagen så vi blir väl hemma. Lovade Cilla att kolla av lokalen på lördagen om vi är hemma, men inget jag stannar hemma x-tra för att göra.
Mån jobb 9.29-20.08
Tis jobb 9.29-20.08 ingen som kan fixa ridningen???
Onsdag skolavslutning 8.30. Jobbar 8.57-17.47, har bett om ett byte o en halvtur istället o kunna jobba 15-20 bara.
Torsdag 5.28-16.02
Fredag- Lördag ledig.
På lördagen har vi kick off.
Söndagen Första egna turen!!!

Hängde ni med- är det någon som kan andas åt mig- orka- Hittar ni ett hål so jag har att ta det lugnt så säg till.
Idag ska jag slappa, ut o känna temperaturen. Lunchdags har det hunnit bli oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0