Dag 2

Upp vid 06.15, dusch för att vakna. Frukost. Promenad till "jobbet" då bilen blev kvar här igår.
Repetition av gårdagen. Egen klargöring med felsökning, H. Började. Å o Jag löste uppgifter i ett häfte. Solade en stund, sittandes på en brädhög, medan vi väntade in H.
Lunchen beståd även idag av Makaroner o korv. Traktamente antar jag att vi har, men va 17, De andra är ju lika snåla som jag det är skönt.
Min tur att felsöka efter lunchen, shit pommfritt va svårt det blev helt plötsligt. Ingen fram/back indikering- kom fram till att jag inte heller hade broms till eller från heller. Avstängningskran under- aha, då gick det lättare, men att komma fram till det tog tid.
Fika o genom gång av uppgifterna vi gjort innan.
Nu är Å ute o gör samma felsökning som vi redan gjort.
Sedan ska vi gå igenom boken o stryka det som är gammalt o inte borde vara med- Jag tycker kanske att man borde gjort det innan, då hade det blivit lite enklare.
Fritis har ringt för att kolla om det var ok att Linus gick hem ensam idag vid 17-tiden. Och vad ska jag svara på det. Jag är lixom 25 mil bort, fråga dem som är hemma! Varför ligger det på mig?
Har ringt Ridfröken o meddelat att Madde inte kommer- Min uppgift???
Läkarkonsultation på mobiltelefon igår -Madde- Jo men visst.
Till kvällen blir det nog Pizza. Tror att vi var rätt överens på den punkten.
Det blir lite slitningar när man umgås så här tätt som vi gör, vi är ju nu inne på tredje veckan ihop.
Vi är ju alla olika, det måste man inse. Ibland får man då jämka sig lite.
Imorgon har vi nog lite repetition på förmiddagen 8-13. Lunch- sista av makaronerna.
Sedan ska vi ut o åka!!! 14.40-22.45


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0