Trafikstockning

Nu har jag äntligen tagit mig till Hallsberg. Nja, för en stund sen då. Var sen upp pga att det var köbildning. Tror att någon haft problem tidigare på dagen o hängt av lite vagnar på en station. Sen såg det ut som om reginan i Mot, hade problem den med, men det vet jag inget om, o orkar inte ta reda på heller.

Bara så typiskt. Kom iväg i tid efter lite tjafs med ungarna på morgonen. Linus skulle promt ha pärmen med sina noter med sig. Jag hade lagt ut den i tvättstugan, för jag var så trött på att pappren inte satt fast utan låg och skräpade överallt. Hatar att vara plock uppa! Kanske är curlingmamma i mångt och mycket annars men ibland får även jag nog.

När jag kom till jobbet blev jag ombedd att tömma mitt skåp inom den närmsta tiden o lämna in nyckeln...
Det börjar nya som vill ha detta. Kläderna skulle tillbaka för dessa hyr de visst. Var ju ett tag sedan jag använde dem och inte har jag tänkt att göra det. Så jag fixade detta på en gång, för man är ju så sällan där på dagtid annars. Tänker inte åka en gång extra bara för detta. Lite snopet kändes det dock, slutar ju inte förrän 4/5.
Kom ändå iväg nästan 20 minuter tidigt.
Men det tog alltså tvärstopp på vägen. Blev ca 20 min sen hit istället.
Nu borde jag ta o gå iväg upp till våra överliggningsrum o sova. Men det är ju så himla svårt så här dags. Börjar igen vid 21 och är hemma ca 02.30. Förhoppningsvis får jag sova då och en stund i morgon förmiddag istället.
Jobbar ju sen en kväll/natt till. 
Så nu har det blivit en del facebook igen. Hade ca 20 invitations/requests. Har inte blivit så mycket på sistone.
Blev en hel del ignore, Folk jag inte känner lr har någon anknytning till går bort. Har tillräckligt med applikationer, så det ska vara något alldeles särskilt om jag ska lägga till sådana. Men lite kul tycker jag fortfarande att det är. Tester o quizzes är bra tidsfördriv istället för att springa på stan o förstöra pengar som jag säkert hade gjort annars med min tid.
Nu ska jag äta lite rester av mina Isterband från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0