På G

Jobbat inatt. Blev lite knas igår dock. Kom till jobbet o insåg att jag var ledig!!!!
De hade satt min tur som ikväll, fast tåget inte går. Tagit in någon annan på Övertid i går kväll, fast jag redan hade plockat turen ur vakansen. Den andre fick lov att gå hem o sova, Jag hade ju ändå åkt dit, så då kunde jag ju lika gärna jobba. Var hemma vid 5.30. sov till 11.30. Har sen solat o målat naglar. packat lite till.
Funderar på vad man ska ha på sig ikväll. Jag kan ju inte det här. Lutar nog åt den svartvita tunikan men vet inte om jag bara an ha strumpbyxor till lr om man behöver taights, hur blir det till skor???
Hoppas kusinen kan ge smakråd.
Prata just med mor o de var på G. Bäst att sätta fart.
Längtar till min massage, i natt gjorde den onda ryggen sig påmind. Hoppas hon kan göra underverk kusinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0