Massage

Då jag loggade in på msn i morse var kusinen där o hade ett erbjudande om massage, då hon är massageterapeut.  Tackade genast ja till detta. Kruxet då. Hon bor i Jö.
Då jag jobbar i natt så ska jag lämna barnen hos mor i eftermiddag så jag får sova i morgon bitti. Sen ska ju de på konsert i Jö, så då passar jag nog på att åka med dem ner. En sväng på stan eller A6 hoppas jag också att vi hinner med. Så kul det skulle vara  att få sällskap på stan för en gångs skull. När jag springer, så är jag ju oftast ensam och har ett mål. Eller med barnen för att man behöver något speciellt.
Jag behöver vara tillbaka till 14.00 på söndagen då vi har Årsmöte med byalaget.

Har givetvis erbjudit M. att åka till kompisarna någon helg, bara att han tar tag i det o bestämmer sig. Jag föreslog detta i höstas till en av hans kompisar men det rinner ju bara ut i sanden. Tycker inte jag ska behöva tjata mer än så. Kan väl de komma på själva lr?

Nu har jag umgåtts med barnen i en vecka och har en vecka ledigt till, för att orka detta behöver jag ett brejk.
 Har man rätt till detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0