Blev inge

Då vi vaknade imorse hade det ju satt igång o snöa. Så jag blev hemma. Mormor vill inte ut o fara då. Inte för bilkörningens skull så mycket, utan för att resa sig ur rullstol o flytta sig till bilen.
Hon beställde lite dricka o ostkaka till söndagen då vi kommer i a f. Det ska jag fixa i veckan. Hoppas hon får hjälp av kusinerna eller moster o fixa hem lite färskvaror innan.
Har 150 byablad att dla ut, men usch vilket väder. Vill inte gå ut. Har till på onsdag på mig att fixa detta.
Posten kommer väl snart så det blir väl en titt på den o så kaffe o lägga sig en stund o försöka vila. Ska ju jobba i natt. 17.58 börjar jag, det innebär ju att jag måste åka hemifrån senast 16.45. Innan dess bör jag ha fixat kvällsmaten.
Har i a f skjutsat barnen till skolan.

Fått igång två maskiner med tvätt.
Jag tyckte igår att det var väldigt bra tvättmaskin vi köpte förra året. Den är ju toppen alltså. Tvättar ju o torkar o lägger in kläderna helt självt, lr? För de andra bara fyller på korgarna o nästa gång de ska ha kläderna finns de ju i skåp o lådor. Helt otroligt! Haha. Jag testade igår oxå. Bara la allt där i högen som växt sig enorm. M. bara tittade på mig när jag gjorde det o talade om vilken bra maskin vi hade. Men då jag blev hemma idag orkade jag inte se högen längre så det var bara att ta tag i den som vanligt.

Kanske kanske tar ett varv med damsugaren oxå. Lovar inget.

Kommentarer
Postat av: Erica

Vet inte vad det är för tur faktiskt. Ska sova nere i Göteborg ganska länge iaf vet jag. Det blir premiär turen med Nässjö idag =) Ska åka med Hans Dunvall (tror han hette det). kram

2008-03-17 @ 15:34:48
URL: http://itisallaboutmeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0