3 1/2

Nu har jag suttit vid datorn i tre och en halv timma o ändå inte gjort något vettigt. Får ont i käken då den vilar i handen. Ska ta o vila den ett tag. Ögonen får väl vila på TV´n en timma innan det är dags att sätta fart o jobba igen.
Ser ut som om det är fler som vill låna en dator. Har haft mixmegapol på ett tag nu, undra om det stör han där brevid, som jag inte har en aning om vem det är.

Har fått ner en halv chockladkaka, Frukt&mandel, efter maten så jag ska få energi.. eller nåt.
Hade ju tänkt att mejla min kusin tågnörd, men det får bli vid ett senare tillfälle när jag vet mer om det nya jobbet.
Han bor ju utmed den sträckan o har tidigare frågat om han inte kan få åka med. Men det är ju lite känsligt när man kör gods, får ju inte ha folk med oss. Om man kör Motorvagn kan han ju få följa med o kolla en liten stund. Tror han är 13-14 år o helt insnöad.

Tack kort till pappas kusin var ju tanken att jag skulle hittat här i Hallsberg oxå, men har inte orkat en meter.

Ska ta o kolla lite mer på nya schemat, om det dyker upp någon bra som man kan disskutera med som har bättre koll än jag.
Så nu avslutar jag här för idag.. men det är himla svårt att slita sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0