Thunderbird + poolparty

När vi kollat färdigt på bilar. Fick vi med oss lite mat på hemväg. Grabbarna fick åka med pappa i Thunderbirden.
Åkte sedan hem till dem för lite fika.
Vid 17 tiden var det dags att bege sig hemåt då jag bjudit in lillebror o hans svåger  T. på grillat.
De skulle plocka upp Madde på hemväg oxå.
När de kom badade vi i poolen. 25 grader för till fället, å vi fått hälla ut o fyllt på nytt i omgångar pga någon fällning i vattnet.
Madde knuffade i Linus, med nya mobilen i fickan. Hon försvann som en avlöning där ifrån när hon insåg att det inte var så smart.
Hon åkte sedan själv i då M. fick tag i henne.
Själv tog jag på en bikini i förebyggande syfte. Madde skvätte så dant att jag var blöt o nästan funderade på att gå i.
Stod på stegen o fick oväntad hjälp bakifrån. I kom jag i alla fall då.
M. Som nu hade sett till att både Madde o jag kom i tog ett par mobiltelefoner i fickorna så vi inte kunde knuffa i honom. Så nu har alla utan han badat.
När vi torkat, grillade vi tillslut.
Blev en skapligt tidig kväll ca 23. Då M skulle upp o jobba. T. åkte till sin mammas lägenhet i stan o sov där. Men lillebror blev kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0