Studenten var borta..

När Madde tillslut kommit till rätta åkte vi för att fira studenten. Då hade han precis gett sig av mot Lp, för att fira med sin klass.
Vi lämnade grejerna o blev sedan kvar en stund. Faster A kom samtidigt som oss. Vi hjälptes åt att blåsa ballonger inför morgondagen. Landade sedan på altanen. Ytterligare en faster dök upp, Frödingeborna. En kusin var på väg, men barnen tjatade så dant så jag fick ge upp. Vi åkte vägen förbi McD o tog med mat hem. Det är ju helt mot mina principer, pappa bjöd, som tack för hjälpen med bilder till hemsidan. Jag orkade inte laga mat så det var skönt att ha detta klart när man kom hem. M var hemma, packade nog inför sin Trosaresa.
Jag vattnade blommor o fixade lite tvätt. Handtvättade min kavaj + röda klänningen.
Kollade på singin bee med barnen, någon repris. Vad som helst är bättre än fotboll.

Slocknade vid 23. Madde kom in o puffade på mg o ville ha sällskap vid 01, tror inte hon hade somnat än då.
Är så elak då, så jag puffade ut henne ur min säng o sa åt henne o gå in på sitt rum o lägga sig o sova.
Jag är ju helt slut o orkar inte vara snäll när hon hela tiden bråkar. Vad skulle jag gjort? Jo givetvis gett henne en kram o en puss godnatt. O sovit hos henne.

M. väckte mig kl 08 i morse, o sa att han ick upp o strök. Han blev kvar en stund till o trilskades lite med servern till pappas hemsida, nya företaget. Fireprosys
Servern ville inte så nu ligger hemsidan nere.
Har fixat mina jobbkläder till morgondagens premiär.
Plockat fram 5 alternativ för kvällen. Kan inte bestämma mig. Tarnog med allt till mamma o får smakråd.
Hade ju hoppats på värme o kunna ha en av två klänningar, men just nu ser det inte alt för lovande ut.
M tyckte vita capri + cerise t-tröja m brett lackbälte. Känns lite förra året över det.
Hm. svårt val. Vita capri blir det väl antagligen frågan är bara med vad till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0