Skjuts

Ett himla farande är det. När man bor som man gör. Att sedan Maddes kompisar bor på landet gör inte saken bättre.
Skjutsade ut henne igår. M. fick hämta, därmed drabbades Linus, som fick promenera hem.  Idag var det dags igen. En mil ut på landet, bredvid lillebror. Föreslog att tjejerna sedan skulle koma hit sova så det blir en skjuts mindre om de nu vill fortsätta leka i veckan. Jag jobbar ju imorgon em igen.
Vill ju inte gärna fara fram o tillbaka på förmiddagen då o så får M.hämta på kvällen. Utan nu blir de hit skjutsade vid 17 tiden ikväll, så får de vara här imorgon. Så blir Lovisa hämtad imorgon em istället.
Är ju superkul att dessa tjejer funnit varann.
Hos Lovisa finns just nu kattungar, så jag gissar att det är de som drar.
Jag vill ju inte ha någon, men det blir nog så i a f efter Turkiet. Antar att jag får lov att ge med mig tillslut.
Den Madde hade siktat in sig på är dock sjukav något slag, huvudet skakar. Igår kunde den inte gå, det hade den lärt sig idag dock men den vinglar fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

En katt som vinglar och skakar låter ju inget vidare, kattpest? Ni får ta Tjabo & Alfons ist tycker jag ;) Men det är ju förstårligt att en kattunge är roligare, bara det att dem växer ju o blir stora också.

2008-06-25 @ 20:28:28
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0